08-520 276 75 info@lifegrowth.se

Kundundersökning

En kundundersökning ger dig information om vad dina kunder gillar eller ogillar med dina produkter och tjänster. Mät och öka kundnöjdheten på ditt företag med hjälp av LifeGrowth.

 

Kundnöjdhet

Nyckeln till framgång i ett företag är kunderna. Börja förstå dina befintliga kunder som aldrig förr. Era kunder är unika och med vår erfarenhet och passion hjälper vi er att öka uppfattningen som leder till gynnsamma förändring. En kundundersökning ger er svar om det ni erbjuder möter kundernas förväntningar.

En kundundersökning där du lär känna dina kunder

Värdesätt dina kunder!

Ett kontinuerligt arbete med kundnöjdheten är något som framgångsrika företag gör för att snabbt förstå och anpassa sig till de trendskiften som sker på marknaden. Sen evolutionen är det den med rätt kunskap, material och resurser som överlever.

Marknaden fungerar på samma sätt. Den som inte har rätt resurser, information eller kunskap kommer till slut att slåss ut. Därför vill vi på LifeGrowth att ni ska få alla dessa verktyg för att kunna vara ett ledande företag och stanna i framkant.

” Tillsammans med LifeGrowth har vi tagit fram en kundundersökning som hjälpt oss att utvecka vår verksamhet “

Josef

VD för Smartadeals.se

 

 

Hur går det till?

  • Tillsammans skapar vi en enkät som passar företagets behov.
  • Ni ger oss underlag på de kunder som ska få möjligheten att besvara undersökningen.
  • Vi sköter datainsamlingen och analysen.

Vi mäter följande:

NPS (Net Promoter Score) – Mäter kundlojalitet

NKI (Nöjd-Kund-Index) –  Mäter kundnöjdheten och kunduppfattningen

CES (Customer Effort Score) – Mäter kundupplevelsen